1 dag kvar

till fredag.

Vaknade för en halvtimme sen, första jag gör är att börja städa. När jag är sjuk ser det ut som ett bombnedslag så jag städade, böt sängkläder och dammsög så nu är det fräscht. Och jag känner mig mycket bättre, woho! Me so happy...

Fick ikea katalogen igår, mycket fina grejer. Jag vill flytta hemifrån och kunna köpa precis det jag vill ha. Förstår dock inte det där poängsystemet dem går efter... Inte så konstigt att jag aldrig får en visning haha...

Idag ska jag ut och ta frisk luft, en promenad behöver jag verkligen, har knappt varit utanför dörren på 3 dagar!

Hoppas alla andra mår bra därute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-21 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0