blod är tjockare än vatten

Jag har haft lyckan att växa upp i en familj med 3 systrar. 1 halvsyster och en halvbror på senare dar.
Och det är jag glad över, tänk att vara ensambarn eller bara ha ett syskon som kanske är flera år äldre eller yngre.
Ingen att leka med hemma eller bråka med, ingen att reta eller följa efter. Ingen att se upp till eller vara "förebild" för.
Det skulle jag inte klara av iallafall. Jag är näst äldst med en storesyster som snart är 23, en lillasyster som snart fyller 18, en som fyller 13 och två halvsyskon som är 3.

Jag hängde alltid efter min storesyster i skolan och sådär, eftersom vi gick i samma skola, det skiljer bara 1 ½ år mellan oss. Men sedan när jag fyllde 18 så var det mer hon som hängde efter mig. Konstigt hur det kan bli.

Likast är jag nog min lillasyster, till utseende och personlighet. Men vi alla är ändå olika som personer.
Jag hade faktiskt en tvilling egentligen, men den dog tyvärr. Så min svanskota har två 'märken' istället för ett, som man brukar ha.

Tänkte visa min fina systrar, för det har jag, fina systrar.




Caroline


 jag


 Isabella


 Natasha


Har ingen bild på Sara eller Leon, sorry =)

Kommentarer
Postat av: Bjorn

http://sverigeblogg.blogspot.com/





Upphöjelse



Organisation= rationellt och aktiverade många bra



Vetenskaplig sanning = flera olika som fått rätt i historia (romantiskt), plasma, Uppvärmningseffekt, praktiska uppfinningar (vi slår Norge)



Popularisering (tidskrifter, popularisering av komplext innehåll mm)



Dåligt



Självmedvetande

Sveriges kvinnor

Byråkrati

Juridik/lag

Hyckleri



http://vardmedicin.blogspot.com/



http://jordbavningskatastrof.blogspot.com/

2008-08-08 @ 20:26:59
Postat av: Michelle

sv. jo, kanske. men usch, det låter ändå jätte jobbigt. vet inte om jag skulle palla det asså.. inte om det varit sånna där stor stora känslor.. hm..



kram :)

2008-08-08 @ 21:26:44
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0