e d fest eller

halloooooooo fredag. Jag är helt DÖD. Kom hem nu. Jobbat sen kl 04.00 till -15. Har till och med fått en blåsa på TÅN.
Ont som fan gör det, hur ska jag kunna ha på mig högklackat!!!?

Men skit i det nu, idag gick det bra. Stod i kassan för första gången idag. Helt sjukt stressigt, folk hela tiden! Jag har knappt någon aning om vad allt heter eller vilka erbjudanden som finns. Massor att hålla reda på.

Men det blev bara 11 korrigeringskvitton. Inte så mycket för första gången alls !
Det värsta är dem här jävla förseningskupongerna eller vad det är, fick förklarat för mig 3 gånger hur man ska göra men jag fattar fortfarande inte. Så jag kommer springa från kassan nästa gång jag ser dem.

Jobbar på måndag igen så den här helgen ska jag njuta av varje sekund!

Idag tog jag betalt av Nanne Grönvall . Kul va. Och Claes Af Geijerstam, ni vet från Idol juryn


Zlatan vart e duuuuuuuu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0