emmishpemmish how are you?

I'm not well. Jag har ont i halsen (säger jag med bebisröst till mig själv). La mig i sängen vid 1, somnade och vaknade NU. Jag som måste börja vända dygnet, istället går jag och bli 'sjuk'.  Det var längesen jag var sjuk så denna gång kommer det nog bli riktigt, riktigt jobbigt.

Det är ingen bra dag idag. Jag blir sjuk, sover bort dagen och sen går Susanna Kallur och RAMLAR?!  Hur fan kan man göra det?? Jävla idiot! Och Mustafa är inte bättre heller. Jävla amatörer. Ni kunde likagärna stannat hemma istället för att skämma ut oss.
Här går jag runt och tror och 'tycker' att Sverige har grymt bra idrottare och atleter. Och vad har vi åstadkommit i detta OS?
Inte ett piss. 3 silver?

Jag gillar Aras beteende. Vem fan vill ha brons?? Du kommer dit för att vinna, för guldet. Hade också kastat min bronsmedalj. Han har rätt mentalitet, han står för det och han får min respekt för det han gjorde iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0