emmishpemmish you need som sleep

Yes you do. Ska lägga mig i sängen nu och kolla lite på OS tror jag. Måste sova, har haft huvudvärk hela dagen!

Nu har iallafall S bokat tid till tatuering, om en månad ska hon bli marked for life! :D Hon ska tatuera sig i nacken kommer nog bli skitsnyggt. Blev så sugen själv att boka tid, vill tatuera mig igen nu också! Får göra det innan jul någongång tror jag. Den känslan man har när man är klar och går därifrån med en tatuering är en sån skön känsla, mest för att du är stolt och glad över det du stått ut med men samtidigt tänker man direkt på sin nästa tatuering man vill göra.

Jag känner mig väldigt glad inombords, konstig känsla ... Vill inte gå och lägga mig, vill vara vaken och bara leva.
Haha låter konstigt kanske , men det känns som om allt kommer ordna sig för mig, eller jag vet nu att det kommer det.
Som sagt, i am superwoman. I can do anything and i'll do it GOOD. Måste intala mig det, så att alla mina insecurities
håller sig borta. Det är oftast dom som tar överhanden över mig när det gäller saker. Tro mig, har gått miste om mycket pga av min osäkerhet på mig själv. Men dom kan dra åt helv*ete nu. Fattar du dra åt helvete! :D


Så allihopa, be happy oke? You only live once. And remember, it's not about how many breaths you take it's about the moments that take your breath away...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0