glömde bort bloggen

glömde visst blogga igår innan jag gick ut . Fy skäms ... Jag gjorde mig iordning rätt snabbt, tog bussen och åkte till Sandra. Sen ner med vinet och hellooo sköna berusade känsla =)
Jag vart så himla full , på riktigt alltså. Tål inte så mycket dricka nuförtiden. Drack för mycket igår iallafall, det var längesen som sagt...
Annars var det helt okej, är rätt trött på att se samma människor och gå till samma ställen dock men vad fan kan man göra. Är inte så festsugen att jag drar in till stan, speciellt inte igår när jag knappt hade sovit.

Nu har jag precis duschat och väntar på att maten ska bli klar. Och ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kolla på film kanske eller något. Myspys. Det regnar ju också och det gör det nog hela kvällen verkar det som.

Orkar inte lägga upp bilderna som vi tog igår just nu. Gör det senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0