har förstått att

jag alltid druckit för mycket alkohol förut. Kunde dricka 1 liter vin och 6 cider och sen några öl på det. Herregud, jag blir ju påverkad på 2 glas vin eller 2 öl. Bara det att jag dricker och dricker... Fast inte nu längre, har förstått att så full som jag har varit i mina dagar inte är så bra. På alla sätt...

Hellre lite lullig än dyngrak, alla dagar. Eller, jag vet inte. Det är riktigt kul att vara full faktiskt... Vilket dilemma!
Men en sak är säker, a drunk mind speaks a sober minds heart. Don't you forget oke.

åh nu blev jag sugen på att se Scarface. Hmmmmmm, nej jag tror jag ser Sagan om Ringen istället, ettan. Fan Scarface har jag sett kanske 30 gånger. Tar det imorgon :P

Jallafall nu ska jag mysa med täcket tjingelilong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0