hemska äckliga sak

Yepp. Nu vaknade jag. Drömde mardrömmar usch usch, hemska natt! Somnade inte förrän 5, halv 6 ungefär.

Allt tack vare en vidrig jävla nattfjäril som attackerade mig. JAG HATAR DEM. Det läskigaste och äckligaste som finns.
Hatar saker som flyger, helt opålitliga. Jag skrek, grät och sprang ut ur rummet. Fösökte locka ut den med ljus men den fattade ingenting, den slog i alla lampor och försökte flyga mot mig!
 När den tillslut är still kastar jag ett papperskort mot den, den börja flyga som ett cp igen och jag springer ut. 

Katten Maja märker nu att det är något som rör sig och låter.
Så hon börjar jaga den här äckliga inkräktaren och efter några sekunder lyckas Maja den mäktiga jägaren fånga den och äta upp den! Tjoho. Problem solved. Sen la jag mig och sov.




Jag lånade den där bilden, men det var en sådan. OM INTE STÖRRE!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack så mycket : )

2008-08-24 @ 14:43:43
URL: http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0