Honey i'm home

Förlåt bloggen jag har inte haft tid med dig idag...

Idag har det varit fullt upp. Först försov jag mig, vaknade halv 11. Min syster hade tid hos frisören klockan 11. Borstade tänderna och sprang hem till henne, sen vid 12 var jag tvungen att gå därifrån för att ta bussen till Arlanda och min arbetsintervju.
Som vanligt var jag tidig, fick vänta ett tag och jag hatar att vänta. Blir så nervös då!
Men intervjun gick bra! Om två veckor jobbar jag på arlanda! Så jag är glad , ska bli kul faktiskt. Men schemat var ingen dans på rosor haha. Men jag är superwoman.

Nu väntar jag på att få käka lite sen ska jag träffa en kompis och boka tid till tattoo, wohoo.

Vi hörs senare bloggen pyss å kjam


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Vill du få biobiljetter och presentkort på t.ex H&M, Mc'Donalds eller Ur&Penn helt gratis?



Bli då medlem här:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=63504



Ha en fin dag!

2008-08-12 @ 16:09:31
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0