honey i'm home

hello. Är hemma och har lite ont i fötterna annars är allt bara bra. Hade min första dag i dag på nya jobbet, det var kul idag. Lite jobbigt att säga mm och okej hela tiden bara när man får lära sig vad som ska göras men annars helt okej. Kommer nog trivas bra :)
Börjar halv 5 imorn bitti, problemet är bara att bussarna inte går så bra, antingen är jag där 04.38 elle 02.38 hmmm.
Bra där...


Dagens "kändisspaning" var Fråga Olle, Olle :D haha Och Liza Marklund. Zlatan kom och ät hos oss! SNÄLLAAAA!
Då skulle jag stå och gråta. På riktigt, som ett barn.  Jag älskar diiig zlatan skulle jag skrika. Hahaha . Ska be till Gud  nu, varje dag

Får fixa så jag kan blogga från telefonen, kan bli KUL!


Kommentarer
Postat av: Ami

ÅH VILKEN FIIIIIIIIN BLOGG DU HAR!

Den har en jättemysig design,verkligen!

2008-08-27 @ 20:27:36
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: sara

Vart jobbar du?

2008-08-28 @ 15:42:11
URL: http://glamourdrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0