how can i keep what isn't mine

det är inte många som bloggar eller läser bloggar på helgerna alltså... Men jag måste ju hålla min blogg levande så jag kör på ändå :D

Har lyssnat på gamla brittan låtar nu i en timme typ. Fyfan vad jag älskade Britney Spears alltså, kunde ha alla hennes skivor i bilen när jag var liten och tvinga min pappa och resten att lyssna på dem medan jag sjöng till ALLA låtar!
Det var tider det...

Nu ska jag röka en cigg och sen hoppa in i duschen tänkte jag. Sen lägga mig i sängeeeeeeen och glo på tv en stund.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Har också spenderat min kväll med att lysnna på gamla britney-låtar!

2008-08-10 @ 22:32:43
URL: http://lifeofcelebrities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0