it just keeps on raining

GODMORGON

Inatt drömde jag som en galning, kommer inte ihåg så mycket men jag vet att det var starka drömmar.
Drömde om en kompis precis innan jag vaknade iallafall. Hoppas att allt ordnar sig.

Idag ska jag försöka söka fler jobb. Finns inte mycket man kan göra när det regnar fortfarande. Känns som om det är höst redan. Jag vill åtminstonde kunna bada en gång till i sommar, inte lägga undan sommarkläderna redan.


Läste på aftonbladet nyss att en av dem familjerna som varit med i Extreme Home Makeover tvingas flytta för dem har inte råd att bo kvar! Självklart inte? Dem hade inte ens råd till en hus från början hur ska dem har råd att betala en massa pengar i ränta och amorteringar? Deras hus var en av det dyraste Extreme Home Makeover gjort och nu säljs det på auktion av banken och familjen är tillbaka på ruta ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0