jag kan inte kontrollera min kropp

somnade i sängen och vaknade NU. Allå e det normalt,?? Somnade klockan 7 kanske, gick upp en gång sen somnade jag om igen. Hur ska jag kunna somna inatt ... Får kolla på film, har en del som jag fortfarande inte sett...
Vill se igenom Sagan om ringen filmerna också men det krävs engagemang. Man har ju sett dem några gånger liksom.

Mina DRÖMMAAAAAAAAR, jag drömmer att jag typ är extremt drogpåverkad, eller full, alltså jag gör saker som t.ex borstar tänderna och sen helt plötsligt kan jag inte kontollera min kropp, ramlar bakåt sakta eller dras nedåt. Det är verkligen jättehemskt!!! Jag skriker och slåss för att försöka vakna för i drömmen är det som om det är verklighet!!! Helt sjukt.

Lyckades väcka mig själv iallafall men sen kom jag på att drömmen är nog pga av att jag som är en sådan kontrollperson inte har någon kontroll alls just nu. Jag blir rädd för min kropp är okontrollbar och det är läskigt som fan och jag tror det speglar en del av mitt vanliga liv, iallafall en ganska stor del som jag tänker på väääldiigt ofta. 

Sådär ja, nu har jag analyserat min mardröm :D Någon som vill ha hjälp att analysera sin? 

Kommentarer
Postat av: Citrin

Jösses, det låter som läskiga drömmar! ;P Jag hade en jättetrevlig dröm inatt då jag upptäckte att jag plötsligt fått fräknar i ansiktet! Det har jag alltid önskat mig. Men så vaknade jag och hade så klart inte fått några... ;)

2008-08-05 @ 23:30:52
URL: http://citrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0