Kina mat och lis

Jag är så mätt. Svullat kinamat nyss. Det var gott tills jag åt för mycket. Haha. Har inte riktigt fattat att min magsäck inte är så stor. Åt iallafall Kyckling szechuan . Starkt och gott :D Egentligen skulle jag ha kyckling m paprika och svartbönssås men någon köpte visst fel.

Vad äter ni helst när ni äter kinamat?


Funderar på att gå och sola men jag vet inte om jag orkar faktiskt. Det är redan onsdag! Veckan har gått snabbt
tycker jag. Och himlen är blå just nu :D Imorse frös jag som fan, tänkte på vintern då och blev så deprimerad. Jag är en sån som blir deprimerad av mörkret och den hemska snön, jag är född i fel land. Borde bo någonstans vid medelhavet egentligen. Buhu blä för Sveriges väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0