nollåttanollåttanollåtta

Godmorgon bloggen. Nu har jag vaknat, men försovit mig en timme. Var så skönt att sova när regnet smattrade utanför.
Kändes så onödigt att gå upp då, men så kan man INTE tänka ! =)

Idag är det fredag, fest överallt i stockholm antar jag, och på andra ställen också kan jag tänka mig.
But not me, ska inte festa idag tror jag . Klockan är inte mycket nu, men jag tror iallafall inte det...
Om jag skulle gifta mig i år skulle det vara idag, det här datumet. Men det är nog många som tänker så :)
Får satsa på 101010 istället. Haha...

Cristiano Ronaldo stannar förövrigt i Manchester United. BRA! Vi vill inte ha honom i Real Madrid, vårat lag är bra som det är och vi behöver inte riskera någonting tycker jag. Däremot vill vi såklart ha Zlatan i framtiden. Men det kommer!=)

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla ams.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0