so fierce

egentligen vill jag blogga om jättemycket just nu. Men jag känner att ingen är egentligen inne och läser bloggar vid den här tiden väl?  Får blogga en massa imorn istället.

Har sprutat in en massa nezeril eller vad det heter i näsan men det funkar inte riktigt. Tycker det är så äckligt sånt där...
I övrigt mår jag väl bättre, ska upp TIDIGT imorn, halv 9. Fifan, det är inte lätt när man vrider och vänder hela natten, ena sekunden svettas man ihjäl och andra fryser man ihjäl. Gud vad jag gnäller. Men men det händer inte ofta, jag lovar!

Spännande nästa avsnitt av project runway... Jag längtar! Christian är så DUKTIG, för att vara 20,21 år gammal?
Verkligen alltså, han blir klar först och gör alltid snygga grejer! He's fierce ... :D

Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken jag påbörjade häromnatten. So far not so good. Men jag ger den en chans...




I'll smell ya later

Kommentarer
Postat av: kim

Nja, har inte kommit på nått sådär :S seven va fint...

Va gör du på arlanda då?? Hur känns de att ha ett jobb då?? Jobbar C där oxå?

2008-08-21 @ 07:38:38
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0