story of my life

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
-
Mina ledaregenskaper. Och att jag gillar att ta kontrollen och få saker att hända.

När är du lycklig?
-
När jag är lugn inombords och känner att allt går som det borde. Men lyckligast är jag efter 3 glas vin.

Vad beställer du på krogen?
-
Öl, Cider eller drink
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
-
Varför skulle jag säga så?

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
-
minnesvärd bakfylla? WHAT? There are'nt such things

Vilken är din största fåfänga?
-
hela mitt utseende. Har dålig självkänsla och kollar mig i spegeln säkert 1000 ggr om dagen. Jobbigt.

Hur vill du helst transportera dig?
-
I en lamborghini tack. Eller en Limmo går bra. Or a private jet

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
-
Gud så många minnen. Jag har starka minnen från alla lekar och semestrar man haft lite överallt. Kompisar man skaffat och allt man gjorde. Man var aldrig still och hade aldrig tråkigt.

Väldigt kortfattat: din syn på dokusåpor.
-
Är det rolig tv så är det rolig tv. Vill folk skämma ut sig på tv och ha sex inför hela sverige, så be it. Kul för dem.

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
- Synliga stringtrosor haha. Och magtröjor.

Vem är den mest kända människa du talat med?

-Räknas Hej till Kungen och Drottningen och skaka hand? För dom är lätt kändast.


Vad är det närmaste döden du kommit?
- Alkoholförgiftning haha. Nej frittfall!! Eller typ när man krockat med bil. Läskigt

Vad smugglade du in i landet senast?
- Narkotika för fan. I kondomer, i min hunds röv.


När skäms du?
- när jag får dåligt samvete. Eller när jag är i en obekväm situation och rodnar.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
- Jag skulle vara manodepressiv. Rätt kul va.. Om jag inte redan är det.

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
- ja du. Har aldrig fått stryk av en tjej. Mer vill jag inte säga.


Berätta om ett gubbigt beteende du upptäckt hos dig själv.
- Jag har inget gubbigt beteendeee!!

Fyll i meningen: "Man kan ta Leopardia ur X, men man kan aldrig ta X ur Leopardia."

- Man kan ta Emma ur kärleken men aldrig kärleken ur Emma

Vad är det märkligaste sms du fått?
- Oj vart ska jag börja...

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
- Hmm... The Notebook faktiskt. Kollade på filmen istället

Fyll i meningen: "X, X och X - det känns som historien om mitt liv."
- Dr Phil, Sex&theCity och The pussycatdolls - det känns som historien om mitt liv....
-

Vad irriterar människor sig på hos dig?

- att jag är envis och alltid har rätt. Det kan vara irriterande eftersom jag aldrig har fel. haha


Berätta om ditt senaste utbrott.
- Mitt senaste utbrott. Polisen hit och polisen dit. Men det är nedlagt nu.


Gör den ni också och länka, vill läsa eran med !


Kommentarer
Postat av: emelie

Kolla gärna in min loppis som jag nyligen har dragit i gång på min blogg. Kanske det finns något som passar dig? :)

Ha det gott!

2008-08-19 @ 22:09:01
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: Tack detsamma :)

2008-08-19 @ 22:34:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Rambz.

Jora. helt ok.

lite seg bra. ska sova nu typ :D

2008-08-19 @ 23:53:44
URL: http://rambz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0