tagit en tupplur

vaknade nu, sov en stund så att jag inte blir seg ikväll ! Måste städa mitt rum, plocka upp kläderna och sedan bestämma vad jag ska ha på mig. Måste dammsuga, byta sängkläder och torka golvet.
Jag längtar efter en öl. Och ett glas vin.

Fast jag inte var hemma igår och bloggat något så var det några besökare som hittade hit ändå , kul :D
Jag ska fortsätta , har bara haft den här bloggen en månad och jag tycker ändå jag har fått en del besökare ganska fort...
Jag ger inte upp som ni märker :) Jag är en envis jävel hehe.



Var inte på www.imdb.com idag, och kollade lite trailers på filmer jag vill se. Bland annat The Dark Knight, jag menar jag har väntat på den här sen Batman Begins , verkligen väntat! Och nu har den ju slagit alla rekord och tagit imdb första plats i 250 bästa filmerna genom tiderna. Tog Gudfaderns plats. Det är riktigt grymt för jag tror ingen film kommer kunna
ta sig så högt upp någonsin nu.
 Och min syster sa att Heath Ledger verkligen var värd en Oscar för hans insats. Hon sa filmen handlade i princip om honom, inte Batman. Och det gör mig meeeeer sugen att se den liksom!
Någon som sett den och håller med?





Kommentarer
Postat av: marie

har inte sett den men blev riktigt sugen nu. Kanske är det en sådan film man "mpste" se på bio dock och bio har jag ju aldrig tid med. Längtar oxå efter en öl men det lär inte bli någon idag iallafall!

2008-08-01 @ 15:38:52
URL: http://metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0