The voice 08.

Jag är hemma från The voice 08. Det var FULLT med folk alltså. FULLT.
Vi hann se Adam Tensta, Brick & Lace och FLO-RIDA! Det var gryymt. Boots with the furrrrrrrrrr baby.

Det var nice, men sen blev jag sexuellt ofredad!! AAAAAALLÅ alltså, idiot som stod bakom mig och tröck sitt kön mot mig, heeeeelt skadad kille. 2 tjejer drog mig till dem och sa att han står och gnider sig mot mig. Jag märkte att han var nära men jag trodde det var för att det var så trångt. Blev så äcklad. Sånt här händer bara i stockholm. Och bara mig. KNAS!


Här är lite bilder för mina kära läsare...

    




en av videorna jag spelade in... She hit the floor next thing you know shorty got low low low low low low loooow

Kommentarer
Postat av: emma

Synd att man inte ser nåt på videon mer än publik typ :P men man hör iaf =)

2008-08-17 @ 16:57:49
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: emma

haha :P va det bra då? :D

2008-08-17 @ 18:18:19
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0