lista

Är du i ett förhållande? - nej

Om inte, varför inte? - har valt att vara singel

Hur långt var ditt längsta förhållande? - svårt att säga. Lite mer än ett 1år kanske

Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? - alex

Hatar du ditt ex? - Jag hatar ingen

Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? - Nej

Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden?- Nej

Vad är DU mest för, förhållande eller strul? - Hmm... i don't do relationships

Är du en player? - Nej

Har du blivit dumpad? - Nej

Har du blivit sårad? - JA!

Har du dumpat någon? - Nej

Är du en bra partner? - Javisssst

Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? - Haha ja du

Är du kär i någon nu? - kanske det kanske

Har du någon beundrare? - So many boys so little time

Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? - Exakt som jag haha

Har du varit kär i flera samtidigt? - Nej

Har du sårat någon allvarligt? - Hoppas jag inte

Hur skulle du beskriva dig själv som partner? - Självständig, ärlig, äventyrlig, lojal, omtänksam?

När du vill ha någon, vad gör du? - avvaktar, analyserar, tänker, visar lite intresse, oftast för lite

Bästa raggningsrepliken? - Jag raggar ju inteeeeee

Hur skulle den perfekta dejten se ut? - avslappnat, massa alkohol...

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Finns ingen, isf pappa...

Är du gift i framtiden? - självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0