Something funny for me

Jag tror inte termometern funkar. Jag måste ju ha feber, är så varm och trött. Skönt om jag blir frisk till helgen, då kan jag mysa och må bra. Kanske träffa en viss plutt. Kanske det kanske.

Ikväll är det PROJECT RUNWAY. I love it. Vet vem som vinner och som kommer på andra och tredjeplats men jag tittar ändå såklart! Cops är på tvn just nu, alltid samma knarkande idioter som åker dit, med dem bästa bortförklaringarna också. Så synd haha. Crackheads fifan...


Jag muntrar upp mig med lite Dave Chappelle . Skönaste killen hahaha

 



I'm rick james bitchhhh

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Jo det ska jag ha, dock vet jag inte när, för min dator är för tillfället trasig!

2008-08-20 @ 20:22:44
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0