mitt internet

mitt internet slutade fungera igår kväll, så jag hann inte avsluta mitt inlägg!! Så arg jag blev.

Iallafall, Real Madrid vann spanska supercupen igår på Santiago Bernabeu stadion mot Valencia med 4-2 och med  8 utespelare på plan.  Bara Real Madrid kan lyckas med det, tack vare sin glöd. Det är det som gör Real Madrid Real Madrid. Världens bästa lag.

Har varit rätt trög på att blogga på senaste, kanske för att jag var helt sjukt trött i kroppen och huvudet efter förkylningen. Sover jättemycket och jag hatar det. Känns så onödigt!
Idag måste jag till banken och ansöka om nytt idkort, men klockan är 1 nu och jag tror inte jag hinner, det är den 25:e, säkert en massa folk där nu.
Får ta det imorgon.

Nu ska jag ta ett glas juice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0