vad läser ni för bloggar?

Jag läser nästan dagligen andras bloggar. Oftast när jag har tråkigt och sådär. Dem bloggarna jag läser är:

blondinbellas
( helt okej, klart man stör sig på henne ibland men det är det hon vill)
Kenzas ( fråga mig inte varför, helt allvarligt är den riktigt tråkig. Visst hon är supersöt men that's it)
Stina-lee ( Mycket text och tråk. Men ändå går jag tillbaka... hmm)
Katrin Schulman ( Hon säger vad hon tycker , men hon borde lära sig stava lite bättre)
En annan del av stureplan ( verkar vara en riktigt skön tjej, med snygga kläder och med mycket humor)
Style by kling ( tråkigt med modebloggar, läser om jag har riktigt tråkigt)
Sofis snapshots ( Hon har snygg stil, men tråkig blogg, dålig uppdatering)
Carolina Gynning ( Snygga bilder, snygg tjej och grymt rolig)
Linda Rosing ( Ja snart är väl hon Sveriges största blogg, hänger nog en hel del 40+ män där)
Elita Löfblad ( ibland, dålig uppdatering)
Natacha Peyre ( ibland, jättesöt tjej. Söt klädstil och verkar vara en snäll tjej)
Alex Schulman ( Kul läsning, vet hur man skriver och det är ett plus
Calle Schulman ( Rolig humor, säger vad han tycker, helt okej)


Det är väl typ det. Förutom lite andra privata bloggar jag besöker då och då.

Så vad läser ni? Har ni nån rolig blogg att rekommendera som kanske inte står med här?

Kommentarer
Postat av: Sara

oj, va många du läste, jag är nog sämst på att läsa andras mest för att jag är sämst att komma ihåg vad alla heter. haha. blogg.se aktiva listen brukar vara de jag läser ;)

2008-08-11 @ 15:16:48
URL: http://saramarian.blogg.se/
Postat av: Martin

Driver själv en humorblogg jag snart kommer utveckla till egen hemsida.



Ska då göra ett eget reseprogram hade jag tänkt. Backpacker reseprogram.



http://cmj.blogg.se



Min sida.



Annars hittade jag nyss den här nyss.



http://karinlindell.blogg.se/



Log lite åt ett kanelbulle inlägg.

2008-08-12 @ 01:30:58
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0