varning varning

jag är bakis. Möjligt att jag fortfarande är full. Dricker ur en burk cola och ska snart lägga mig i sängen igen. Den här dagen känns så meningslös. Orkar faktiskt inte lägga in några bilder från igår just nu. Gör det lite senare, men som vanligt tog jag inga bilder under kvällen! Fy på mig!

Vart riktigt full igår, men det är sista gången på länge jag dricker, sen när jag jobbar kommer det inte finnas någon tid eller ORK att festa. Men det kommer bli skönt, förhoppningsvis. Nytt liv, nya kompisar . Bättre med andra ord.

Känns lite onödigt att blogga på lördagar, INGEN läser bloggar då känns det som. Allt står still.

Och fan vad dålig Therese Alshammar var. Hon hade tränat i fyra år och när det väl är dags låter hon en jävla baddräkt hindra henne. Jag skäms fifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0