1 ägg och en macka

åt jag nyss. I wasn't even hungry. Men vem bryr sig :D Äter bara en gång om dagen annars så jag kan väl äta en tidig frukost?
 Ägg är så äckligt, alltså när man äter det i en sån där äggkopp eller vad dom heter, kan äta halva sen när gulan är slut så blir jag äcklad. Tänker på kycklingar . Samma sak när jag äter kött och kommer till benet ( om det finns något) blir äcklad. Och rensa kyckling ! BLÄÄÄÄÄHHH.

Inuti mig finns en liten vegetarian som blir mobbad av mitt sunda förnuft.
Skulle inte klara av att bli vegeterian tror jag, kött och kyckling är ju själva huvudattraktionen. Tänk att gå på middag och bara sitta och käka potatis typ. Kul? Men en månad ska jag nog testa, typ november sen december kan man äta julskinka och sånt där.



Nu är Sex&the City slut och hejhopp jag är piggare än någonsin. What to do, what to do.

 Häromnatten målade jag målarblock till 6 på morgonen, haha. Snodde lillsyrrans och satt och måla med tuschpennor. Det är kul , men jag är inte duktig på det, är inte noggrann och alltid när jag var mindre brukade jag och min storasyster måla tillsammans och sen fråga mamma vilken som har gjort finast. Vi alla visste ju att Carros var finare 99%av gångerna men hur snäll är ens mamma om jag aldrig gör finast? :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

joo det är sant, bara det åskar på kvällen ;P

2008-07-29 @ 00:27:23
URL: http://s00phia.blogg.se/
Postat av: Albin

bara du kommer ihåg att det är inte vad du äter mellan jul och nyår som är det viktiga utan det är vad du äter mellan nyår och jul ;)

2008-07-29 @ 01:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0