21 questions

UTMANING



1) Vad åt du till frukost?
-
Ingenting, ett glas äppeljuice. Kan inte äta när det är såhär varmt.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
-
Tog den här(se längre ned) och ett par till idag.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
-
min syster
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
-
svart
8) Yoga eller löpning?
-
yoga?
5) När var du arg senast?
-
Idag
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
-
När jag blev en dem bästa i skolan(gymnasiet) på Engelska, nationella provet.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
-
Allt tjafs och skit med frånvaro
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
-
Oxfilé
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
-
SOLO,Cosmo,expressen
11) Favoritkaraktär i deckare?
-
No idea
12) Teveprogram du aldrig missar?
-
Desperet Housewifes, Project Runway
13) Vem är du avundsjuk på?
-
Var avundsjuk på min lillasysters lön. Men glad också. Annars ingen.
14)Din bästa revansch?
-
Den kommer, den kommer ;)
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
-
I'm my own boss. Både bra och dåligt
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
-
Sniglar,HUND!! Inte apa heller
17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
-
Hmm... Dalai Lama. Behöver lite tips på andling ro.
18) kaffe eller te?
-
te
19) skostorlek?
-
39
20) hur ofta är du på Ikea?
-
Inte ofta. Men nångång ska jag ha sex där. Nån som e på?
21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
-
En stor lägenhet eller nån villa



Dagens bild


Kommentarer
Postat av: Sophia

joo jag älskar dehär vädret jätte mycket, men jag älskar självklart också när det är varmt och soligt :)

2008-07-28 @ 22:23:56
URL: http://s00phia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0