är jag konstig?

Är jag jättekonstig som gillar Gordon Ramsay, han kocken som har några program på tv. Tex Gordon Ramsays Kitchen nightmares och Hells Kitchen.  Jag menar jag tycker han är sexig på nåt sätt. Och utseendemässigt är han inte det men ändå tycker jag det. Han är så bestämt och säger vad han tycker. Och arg och otrevlig. Och aggressiv. Har alltid gillat sånt haha. Jag är sjuk jag vet.  Han är en alphahanne! Hehe. Jag är säker på att det finns en massa kvinnor som tycker samma sak som jag därute! 100%!!

Ville bara säga det. Är det någon som fattar vad jag menar ? =)







Kommentarer
Postat av: Lexi

Tackar=) tycker inte jag hehe men din sida e riktigt fin. Men måste fråga en sak utan att d tas illa upp.



Din text på headern, ska det inte stå LIVE the life you love...?

2008-07-17 @ 21:32:39
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0