Detta vill svenska kvinnor ha

I det nya numret av Glamour kan man läsa om vad svenska kvinnor vill ha här är lite av vad som finns i det nya numret

Killar, läs och lär.

 
TOP 5 - så här får vi lättast orgasm
1. När jag onanerar
2. När jag har samlag och min partner stimulerar klitoris
3. När min partner stimulerar mig oralt
4. Det räcker med samlag
5. Har aldrig fått orgasm


Vara högljudd eller tyst?
72% "Vara högljudd. Det gör inget om folk hör att jag njuter"
28% "Vara tyst, man vill ju inte störa grannarna "

TOP 10 - HÄR hade svenska kvinnor senast sex:
1. På en toalett
2. I en bil
3. På en fest
4. På en strand
5. I en park
6. I en trädgård
7. I dina föräldras sovrum
8. I en trappuppgång
9. I en buske ( hahah)
10. På jobbet

TOP 5 - Viktigast i ett förhållande enligt svenska kvinnor.

1. Att vi har roligt tillsammans
2. Att vi kan lita på varandra
3. Att vi kan prata och kommunicera
4. Att det finns mycket attraktion mellan mig och min partner
5. Att vi har bra sex (borde vara högre upp enligt mig)

Här går gränsen för otrohet enligt svenska kvinnor
Kyss 77%
Samlag 14%
Tanke 7%
Kram 2% ( vaa hallå haha)

Förlåta eller inte förlåta otrohet? Svenska kvinnor skulle ...
Förlåta 29%
Inte förlåta 71%


Här vill svenska kvinnor helst ha sex
1. På en strand
2. I en trädgård
3.I en bil
4. På en fest
5. I en park
6. På en toalett
7. I en trappuppgång
8. I dina föräldrars sovrum
9. I ett buskage

Våra absoluta favoritställningar
1. Den klassiska missionären. Min partner ligger på mig.
2. Doggy-style. Jag på alla fyra. Min partner bakom mig.
3.Jag på toppen. Jag sittande på min liggande partner
4. Skeda. Jag ligger på sidan, min partner ligger bakom mig
5.Köksställningen. Jag ligger på ett bord, min partner står mellan mina ben
6. Modern missionär. Jag ligger på min partner
7. Stående mot en vägg. Han tar mig bak-eller framifrån
8. Bakåtvänd cowboy. Sittande, bakåtvänd över min partner


Vad vi stör oss på i sängen
1 Partners med dålig kyssteknik
2.Partners som alltid kör på i samma rörelse och takt
3. Partners som vill ha kort förspel
4. Partners som får orgasm för tidigt
5. Partners som är för tysta
6. Partners som pratar för mycket
7. Partners som är för gulliga


Våra härligaste erogena zoner
1. Halsen
2. Brösten
3.Rumpan
4.Ryggen
5.Benen
6. Öronen
7. Magen
8. Håret
9. Händerna
10 Ögonen


stämmer det här på er tjejer, alla är ju trots allt olika men dem flesta har ju svarat på det här sättet.




Kommentarer
Postat av: Robin Hood

Hej,

jag hamnade här från bloggportalen när jag pinga, men sån märklig känsla, helt rätt :)

Bra info, vaginor och sex är alltid aktuellt, nya rön ;)



Janne

2008-08-07 @ 23:56:29
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0