en svettig men lugn dag

Idag vart det lugnt, kan man göra något annat i den här värmen? Har solat sen träffade jag Carro och gick o köpte glass och handlade lite, gick hem och åt mat. Hon gick precis nu ...

Blir lugnt ikväll med har faktiskt tror jag ingen lust att göra något speciellt idag alls, känner mig rätt slut av solen faktiskt.
Vill bara att veckan som kommer blir precis som jag planerat och jag ordnar med det som behöver ordnas. It will all be good eventually.


och hörru, du kan inte säga att du är intresserad och sen gå upp i rök oke? Det vill jag skriva i ett meddelande men jag tror jag avstår, vill inte verka som ett psycho än. Det kommer fram förr eller senare , tyvärr. :D





En sak som är viktig att tänka på för mig är att skjut aldrig upp saker för det finns ingen garanti för en framtid.
Om du vill eller tänkt att säga något GÖR DET. Du ångrar dig bara sedan och tänker på saker du velat säga men aldrig kommer få göra. Eller saker du tänkt göra men inte gjort.

 Jag är en sådan person, jag tänker jättemycket, FÖR MYCKET.
Jag tänker och dagdrömmer nästan hela tiden, har alltid gjort men jag är också en sådan som inte gör allt jag vill göra eller säger allt jag vill säga ibland. Tänker, nästa gång eller någon annan gång. Fånga the fucking day asså. Den kommer aldrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0