god morgon


Hej lite seg start på dagen. Somnade ungefär halv 7 imorse. Satt i telefon ett par timmar . Egentligen helt i onödan
men i can't help it. Är hur pigg som helst halv 4, tiden går  så snabbt efter att jag kollat klart på filmen igår var klockan bara två nånting, helt plötsligt blir den fem.
Men inatt måste jag somna tidigt, hur det nu ska gå till. Måste upp tidigt imorn och tänker inte vara heeelt slut på kvällen.

För imorn är det fredag. Niiiice! JAG VILL HA VIN. Måste köpa vin och dricka, så gott.
Ska nog köpa lite kläder oxå, eller iallafall smink! I need it. I need it bad. Älskar smink. Älskar att sminka mig önskar bara jag var mer noggrann haha. Är aldrig noggrann med mig själv.

Nu ska jag klä på mig och spionera på nån haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0