godmorgon bloggen

Idag var jag uppe tidigt! :D Ställde klockan på kvar över 9 gick upp halv 10. Möte klockan 10, effektiv eller hur?
Så snabb man kan vara ... Nu äter jag frukost och jag ska kolla på Jay Leno reprisen på tv sen försöka göra något vettigt idag.

Drömde mardröm igen, om att det blev värsta stormen och åskan och jag kunde inte ta mig hem eller till någon.
Var jätteläskigt, blixten slog ner överallt! Jag som inte ens är rädd för åska och blixt, jag älskar det.
Sen en massa människor som vanligt i mina drömmar. Vill bort från alla människor här i Märsta innan jag gör något som inte är så braaaaa.......

Ge mig en biljett till vartsomhelst, jag åker NUUUUUUUUUUUUUUu. Hej då idiotmärsta ... i wishhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0