hej hopp

Kom hem nu, var ute en stund och snackade lite skit med en kompis...
 Vi har lite planer på saker haha, för vi är lite psycho ibland. Det kommer bli braaa.
Kan tyvärr inte dela med mig för det är lite privat.
 
Ska städa mitt rum IGEN. Blir stökigt på 1 dag, jag och mina kläder bråkar tydligen. Dom ligger överallt som vanligt.

Men jag älskar ju iofs att städa, på riktigt alltså, typ ligga på golvet och skura och tvätta listerna och på såna ställen det samlas smuts på, DET MÅSTE VARA RENT =)

Men att plocka bort saker, typ kläder eller tömma väskan när man varit ute och festat det kan ta flera dagar innan jag gör...


Nu ska jag äta, kyckling och ris gott gott.

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vilken fin blogg du har! :)

2008-07-14 @ 17:15:03
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0