honey i'm home

hemma nu, var på ett möte och sen var jag med syster och handlade lite...
Har bestämt mig nu att ta tag i vad jag vill göra med mitt liv. Men jag vet inte vaaaaaaaad.
 
Har så mycket jag tycker är kul och intressant men jag får lite ångest över att jag inte vet vilket. Vad är min passion liksom. Jag har ju saker jag tycker om att göra på fritiden och sånt, men vi snackar liksom om vad vill jag leva på att göra.
Om jag skulle börja plugga så har jag ingen aning om vad jag skulle vilja plugga. Jag avundas dom som vet direkt efter dom lämnat gymnasiet (som för övrigt var ett bra tag sen) vad dom vill göra och bli.

Ska leta upp något test på internet och se vad för slags jobb som passar mig. Det som passar mig bäst ska jag bli, kanske ... hehe. Får se hur det går!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena. Ang. Fast curls, lockarna blev inte alls bra, men jag tror det beror på att det inte är lika hög värme som med en locktång och att mitt hår är för långt. Det kommer inte ut så mycket värme i dom yttersta lagerna på rullen då. Så jag ska testa igen när jag klippt mig. Ska ringa frissan imorgon och beställa tid så förhoppningsvis blir det snart =)

Jag kan höra av mig när jag testat igen =)



Hoppas du kommer på vad du vill göra och bli föresten =)

2008-07-15 @ 19:24:26
URL: http://www.anna-ginger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0