it's time to put myself to bed

My to do list imorn är kort :D
Ska på möte klockan 10, just det! Höll på att glömma...
 
Sen städaaa lite. Sen hålla mig sysselsatt all day så mina tankar inte börjar snurra omkring igen.
 Är orolig för vad som kanske kan hända om jag blir för full på fredag. Jag överagerar och kanske får nåt psykbryt och bestämmer mig för att
berätta något jag inte får eller bör berätta. Just därför jag  vill skaffa alkolås på telefonen. Ärligt talat borde det finnas en sådan sak ! Sony Ericsson allåå, fixa oke?

Ska duscha och sen sleep. Nighty night

Kommentarer
Postat av: P

okej tack. sov gott.

2008-07-31 @ 00:30:10
URL: http://panash.blogg.se/
Postat av: Kim

Smart de me Alkolås :-) Verkar vara en stor hemlis som du inte får berätta för nån nyfiken

Ja ja ska vara på Öland bara över helgen, de e ända semester jag får i år :S men alltid nått...

2008-07-31 @ 09:23:20
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0