jag vill in i dimman

Ska FÖRSÖKA gå och lägga mig. Måste ta mig upp imorn , före klockan 1 helst! Kan inte skjuta upp på saker längre
måste ta tag i dem istället. Problemet med mig är att jag är expert på att unvika och skjuta upp på saker när det gäller mig själv. Ska jag göra något för nån annan då gör jag det med en gång. Men jag behandlar mig själv som ett cp. Fifan.

Fast egentligen vill jag kolla på film, Ironman eller något. Men jag pallar inte för då vet jag att jag blir pigg som vanligt efteråt. Och börjar fiffla med telefonen och mess dit och mess hit .Ingen bra idé.

Jag vill se Sex & the city igen. Fast ändå inte för den får mina tankar att snurra omkring och det pallar jag inte.

Någon som sett det avsnittet när Big flyttat till Paris och Carrie ringer mitt i natten på fyllan och skäller ut honom?
När hon säger: I am a woman a WO-MAN! Haha älskar det. Det är så jag. Med lite alkohol i kroppen är mitt ord the law.
So beware .
 Fan nu blev jag sugen på vin igen. Alko någon? Nej jag dricker inte så mycket längre. Just för att undvika sådana ring/mess situationer. Skäms gör jag när jag tänker tillbaka på pinsamma saker jag gör på fyllan...

Det värsta är när man vaknar (fortfarande full men lite klarare i huvudet) och kollar sin samtalslista och in och utkorg. ÅNGEST! Haha fyfan det är som ett pussel i hjärnan då, men en massa bitar är spårlöst försvunna... Jag blir så dramatisk när jag är full. Men det är kuuuul just då. 

I'll never stop drinking NE-VER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0