kiss my sweet ass

för nu ska jag skriva ett sista inlägg och sedan försöka sova. Är något stressad över imorgon eftersom jag inte VET vart och när jag ska på ett möte. Väldigt jobbigt! Men ska ställa klockan tidigt och försöka mitt bästa att komma upp.

Ska lägga ut ett par plagg på tradera också, men mitt konto är spärrat där och jag har ingen aning om hur man ordnar så man kan logga in igen, någon som vet? Får be min syrra göra ett konto annars. Alla andra säljer ju kläder och skor hit o dit då kan väl jag med göra det? Eller är det konstigt att göra det ? Har slängt kläder alltid annars, eller gett sånt jag inte velat ha till min lillesyster men att sälja, jag vet inte. Känns som om det är mer giriga och snåla människor som gör sånt.


Anyway. Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0