Rain on me

Kul väder. Jag som hade en massa saker jag behövde göra idag. Blä. Jag går ingenstans i det här vädret fy fan.

Så idag får jag väl städa och sånt istället. Hänga upp lite tavlor i rummet och ta ut disk haha...

Söndagen gick förbi fort, mest seg efter för lite sömn men istället för att sova tvingade jag mig själv att kolla på Brokeback mountain istället. Och det var bra att jag gjorde det för filmen var faktiskt riktigt bra, jag antog ju att den skulle vara bra eftersom det var oscarsnominerad och har fått en massa bra kritik men oftast väljer jag att inte titta på "oscars" filmer. Ikväll ska jag försöka se Cinderella Man, ännu en "Oscars" film som ska vara riktigt bra. Vi får se.

En film jag INTE rekommenderar är Wrong Turn 2! HAHA sämsta filmen på länge. Jag dog av garv, var tvungen att gå ifrån tvn kunde inte fortsätta slösa mer tid på skitfilmen haha. Se den om ni vill skratta och bli irriterade på dålig dialog och helt värdelös handling.

Nu ska jag äta pizza! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0