så jävla mätt

fy fan vad mätt jag är!! Åt pizza nyss och nu är jag sjukt mätt. Blää!

Ska ta en dusch  but first en cigg. Ciggarett eller cigarett? Ordet är kul att säga, men sjukt att skriva det ser så konstigt ut haha okej jag e knas....

It's so hoooot today. Kan inte gå nånstans utan att svettas som faen så jobbigt för man duschar typ 5 ggr om dagen när man svettas så mycket! Men tydligen blir det dåligt väder till helgen, regn och skit. Jag som ska ut ihelgen, tänker ändå gå halvnaken haha. Är det sommar så är det, oavsett om det regnar eller snöar !

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej! =)

Kul att du hittat till min receptblogg! Visst är det skönt nu (åtminstonde i skuggan)

bloggsvar

Gott och enkelt!!! Precis som det ska vara =)

Erika

PS Kom och var med i min utlottning av en fräsch skinnväska!!!

2008-07-30 @ 17:29:50
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0