så ni vet

ska ut o ta lite frisk luft nu , behöver det, har haft huvudvärk till och från sen åskan häromdagen. Hatar att ha huvudvärk! Och igår fick jag reda på att jag dricker för mycket vatten!! Hade jag ingen aning om ,jag känner mig törstig typ hela tiden så jag sitter alltid med ett glas vatten bredvid mig,men tydligen behöver man bara dricka ca 1-2 liter om dagen och jag dricker ungefär 3-4 liter, ibland mer! Men vatten är så gott och jag är beroende! Iallafall, har du mörkt kiss så dricker du för lite vatten, har du ljusgult kiss dricker du normalt har du nästan genomskinligt, som jag, dricker du för mycket! Gud var törstig jag blev. :D Måste ta ett glas vatten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0