sex & the city the movie

Nu har man sett den oxå.. Den var bra. Sorglig, grät lite faktiskt.

Men ärligt talat , whats with the weddingbullshit?
Just nu spyr jag på bröllop. Bröllop kan dra åt helvete. Och alla som ska gifta sig är blä. Så nu fick jag det sagt!

Jag har huvudvärk, har haft det snart i en vecka. Whats wrong with me?  Jobbigt som fan. Och nu kokar jag nudlar. Jag som inte ens är hungrig. Anyway. Jag är bitter och butter idag. Måste ta tag i min plan men det går inte riktigt som planerat än. Men men ska gå och röra om mina nudlar nu.


Här är ett bra citat från Sex & the City.

"Men cheat for the same reason that dogs lick their balls... because they can"


Kunde inte ha sagt det bättre själv. Adios



Kommentarer
Postat av: camilla

Tack så mkt

2008-07-17 @ 13:53:23
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0