sköna böna

Är så trött. Vill bara lägga mig i sängen och sova. Ska göra det alldeles snart SKÖNT!

Blir så avundsjuk när jag läser tex Kenzas och BlondinBellas bloggar, dem både är utomlands och solar och badar
medan jag är här i tråk Sverige och med sommaren som regnar bort. Vad hände med alla värmerekord i maj och april.
Vad hände med nästan 30 grader varmt i början av juni. Vad fan händeeeeeee?

Måste sola solarium bara för det. Ska sola mig riktigt riktigt riktigt brun. Inga predikor om hudcancer osv tack.
Åh nu kom jag på att på måndag ska jag ringa och boka tid för att ta bort lite leverfläckar. Fan har massor, speciellt på ryggen och det är inte särskilt snyggt. Men ärren man får efter man tagit bort är ju ett skämt, ser ju ut som om någon har huggit dig med kniv liksom. Det är därför jag drar mig för att ta bort dem, har redan så mycket ärr överallt.

Nu lägger jag mig under täcket och kollar på tvn och läser lite skvallertidningar.  Skönt om man hade någon att mysa med nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0