tatuering

En kompis har bestämt sig för att tatuera sig, äntligen! Hon vet bara inte vad hon ska göra än, men det kommer säkert bli något snyggt.

Jag ska också tatuera mig, men det är så dyrt att lägga ut flera tusen på en gång, för något som inte är kläder, skor eller typ något nödvändigt. Men det är snyggt!
 
Här är en snygg kille som har riktigt snygga tatueringar. Och klädstil.








Nåt sånt här vill jag tatuera nästa gång, inte exakt som dem här rosetterna men på ett ungefär. Fast min egen design såklart. Ska ha den i nacken typ. Kommer bli skitsnyggt =)




  





Kommentarer
Postat av: Tess

Det är gulligt!

2008-07-14 @ 17:23:01
URL: http://egowar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0