texas hold em

Goodmorgning sunshine.
Idag har jag druckit oboy för första gången på längeeee, det fanns ingen juice och jag var så törstig... Och nu mår jag illa.

Igår spelade jag poker och drack lite vin. Jag vann en gång, vi spelade 2 gånger.. Men det är ingen nyhet jag brukar vinna... ;P hehe

Ikväll ska jag inte göra någonting. Skulle vilja att en viss person ringde men den personen ringer ju bara nångång ibland och det funkar inte för miiiiig asså... Jag antar att får man inte svar på sms inom typ 10 h så är personen ointresserad och skiter i att svara med flit och då skiter jag i det med. Men då kan man inte ringa sen igen efter en veckaaa och hej hop liksom...

Nu ska jag borsta tänderna och gå och köpa ciggaretter. Sen när jag kommer hem ska jag läsa min älskade solo woho


Kommentarer
Postat av: micke

finns en till som vinner i poker ha det micke

2008-07-20 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0