tv och sourcream and onion chips

Ligger i sängen och äter chips och kollar på Girlicious just nu och väntar på Project Runway!

Idag har jag varit och handlat en söt topp och ett armband, toppen ville jag ha som klänning egentligen men det gick inte så får se vad jag ska ha på mig på fredag.
Sen följde jag med en kompis in till stan för att hämta upp 2 av hennes "barn" (hon är barnflicka) det var en upplevelse, hehe en labyrint att försöka ta sig ut ur stan med en som inte är van att göra i stockholm.

Vi har iallafall kommit överens om att supa oss redlösa på fredag. Det var längesen nu :D Vi behöver det. Eller iallafall jag för jag har inte festat på ett tag nu. Så det ska bli kuuul!

Nu är reklamen slut. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0