brrrrr

Nu är jag uppe, sen 20 minuter tillbaka. Sitter med en kopp te och värmer mig i förväg. Det kommer vara ISKALLT ute!

Kommer få stressa ihjäl mig fr.om att bussen kommer till arlanda. Måste springa som en idiot för att hinna öppna idag.
Jobbigt som fan! Men så går det när min buss kommer när den kommer och den andra kommer en halvtimme efter att vi öppnat.

Idag är det fredag fifan! Förra helgen drack jag inte en droppe alkohol, borde inte man dricka denna då? Jo, det tycker jag...

Nu ska jag fixa det sista. Ciao

Kommentarer
Postat av: jessica

jo det är bara bra med oss. Barnen växer. Nathalia fyller ju fem nästa söndag. Och Daniella är snart ett år. haha. hinner inte riktigt fatta. Jag såg din mamma och natasha på tåget förut. Så stor hon har blivit också. Och söt!

Vad gör du nu för tiden? Och vart jobbar du som är uppe den tiden du är?

2008-11-21 @ 07:46:25
URL: http://yessicaa.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej. vilken fin blogg du hade:)

2008-11-21 @ 08:13:49
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0