Can't read my pokerface


Har varit och handlat lite, nu har jag iallafall fixat pälsen på jackan, provisoriskt. Får sy fast den hos nån skräddare så fort som möjligt. Har färgat håret också, just nu är det väl en blandning mellan brunt och rött men jag är inte färdig ännu.

Ska slinga det och sen göra brunt. Nästa månad går jag till frisören och säger att jag vill ha som Mariah Carey =)
Kommer bli skitbraaaaa.

Sitter och lyssnar på Lady Gaga - Pokerface. Därav Rubriken på detta inlägg. BRA LÅT!


Ikväll är det Sanningens Ögonblick! Woho, jag dog av garv förra gången. Vilken jävla idiotbrud som var med, hon skämdes inte för något och gud vad jag tyckte synd om hennes föräldrar.



Kommentarer
Postat av: sanna

kan hålla med om det där i sanningens ögonblick...va inne o läste på den tjejens blogg...hon är allt annat än oblyg iallafall...jävlar ! skratt

2008-11-16 @ 21:04:42
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0