film

Kollade precis på Blood Diamond. Grymt bra film. Är lite sen jag vet, men jag är alltid sen med att se filmer som blivit kritikerrosade och Oscarsnominerade. Dem brukar oftast vara dåliga.
Men den här filmen var ett undantag. Riktigt bra, fina scener, bra handling och sorglig, det gillar vi.

Och nu ska jag se på Californication, en serie som en viss person visade mig ett avsnitt av. Nu har jag iallafall lyckats ladda ner hela säsong 2. För väl börja där va...

Men först ska jag bleka håret. Haha undra hur det kommer se ut. Den som lever får se.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lexi

Alla ser på saker och ting annorlunda. OM jag frågar såhär då, varför valde du att ha den på foten och inte på axeln, armen, insidan av handleden tex?

2008-11-16 @ 01:23:37
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0