Gotta keep on bloggin baby

Jag fortsätter väl blogga dååå eftersom att ni tjatar så.

Fan vad mina fötter stinker. Det blev hål i mina skor idag på jobbet, trampade i glasbitar som jag tappat så nu har jag gått runt med plaskblöta strumpor i ungefär 3 timmar. 

Imorn får jag lön och på lördag ska jag och lillasyster åka och shoppa! Eller jag ska shoppa, hon ska bara följa med som assistent. Typ hämta kläder och sånt åt mig medan jag prövar.

En sak jag ändrar med bloggen, den ska innehålla någonting. Inte en massa prat om tråkiga vardagssaker. Iallafall inte så ofta .

I'm back bitches


haha

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack så jätte mycket!!!

2008-11-14 @ 09:59:16
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0