me bought some fur

Dagen började inte speciellt bra, var på pressbyrån och skulle köpa busskort åt min syster, då hittar jag inte mitt bankomatkort, va faaaaan är det dåå säger jag. Kommer tillslut på efter mycket tänkande att jag säkert glömt det på 7-eleven på Arlanda, går hem och ringer. Och visst låg det där och väntade på mig. Så innan vi åkte till stan fick vi åka till Arlanda. Snurrig jag är.



Det var inte lätt att hitta en jacka idag alltså. Ville ju ha en boomerang med päls, men det visade sig att dem har slutat att tillverka dem med päls och dom sålde bara fattiga fejkpälsar till för 499:-  Det vill man ju inte ha.

Fjällräven fanns inte i min storlek på NK , ville ha en svart men nej nej dem var slut. Sen gick vi till en annan butik och där sålde dem ut fjällräven för 3500:-  bara, prövade en mörkröd, jättefin färg men jag passar inte alls i fjällräven. Fast det bra priset så struntade jag i det.
Sen gick vi förbi pälsbutiken Amoressa, där gick jag in och hittade finaste rävpälsen! Perfekt för att sy fast på en boomerang jacka tänkte jag. Frågade vad den kostade och dem sa 2900:- Det var för dyrt tyckte jag och dem frågade vad jag ville betala för den, 1500:- sa jag, 2000 :- sa dem, nej tack sa jag. Påväg att gå, "Du får den för 1500:-"
Woho. Perfekt =)

Sen tillbaks till NK köpte jackan och nu måste jag fixa på pälsen sen är jag nöjd! =)
Det blev en dyr historia, men men nu är min jacka unik för det fanns ju inga andra likadana rävpälsar där.
Sen köpte jag min parfym på Åhlens också, Dior Pure Poison. Så gott den luktar, i love it.



Det färdiga resultatet får jag visa senare...




Kommentarer
Postat av: jessica

boomerang är så najs :) visst är det lätt den skönaste jackan?

Hoppas allt ät bra med dig förövrigt, brukar se dig springa förbi eller åka förbi i hundranitti haha

2008-11-17 @ 09:35:22
URL: http://yessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0