sexnoveller

Vad är en bra sexnovell? Jo. enligt mig själv, som kvinna, är en bra sexnovell en som handlar om 'impulsivt ta mig här och nu sex'. Killar kanske tror att vi vill ha romantik och uppvaktning i 2 månader innan vi har sex. Och det vill vi ju såklart att ni ska tro, annars skulle vi vara lätta på foten och lösaktiga.

Men när det gäller våran fantasi så vill vi ha sex med en sexig främling som bara sliter av oss våra kläder och ger oss all njutning i världen. En främling som tar för sig och vet vad han gör. En främling som gör att vi genast blir lite undergivna och det är helt okej, iallafall för mig =)
Sen är det tack och adjö liksom. Vi är inte så komplicerade som ni tror killar. Sex is not complicated.

Sex is life and life is good, right?


Så ge mig tips på bra sexnoveller nu. Ska leta efter några bra och lägga upp här i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0